פינדרוס: "טראמפ יעזור לבניה בירושלים"

    על פי החישוב שלי כירושלמי, טראמפ יהיה טוב יותר לירושלים.
    עמית דניאל 1 Comment on פינדרוס: "טראמפ יעזור לבניה בירושלים"

    סגר"ע ירושלים, יצחק פינדרוס, שוחח בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחםמ טוקר על הצבעתו בבחירות לנשיאות ארה"ב ועל שיטת הבחירות והפוליטיקה האמריקאית שלדבריו "יש לנו הרבה מה ללמוד מהם"

    על פי החישוב שלי כירושלמי, טראמפ יהיה טוב יותר לירושלים.
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר שוחח היום (שלישי) מ"מ רה"ע ירושלים, יצחק פינדרוס, על בחירתו במועמד הרפובליקני, דונאלד טראמפ, בבחירות המתקיימות בימים אלו בארה"ב.

    "אני ישראלי" שח פינדרוס לטוקר "נולדתי בארץ וגם שנים רבות לא עליתי על מטוס. אבל הוריי אמריקאים ויש לי אזרחות. אני הצבעתי פה בארץ."

    לשאלת השאלות למי הצביע ענה פינדרוס "היתה הוראה של גדולי ישראל להצביע. לא אמרו למי להצביע. ככלל, לא אומרים בפומבי למי מצביעים בארה"ב זה לא מקובל שם. אני עשיתי את החישוב ואני מבין שעל פניו הסקרים, גם החדשים, מצמצמים פערים אבל הסיכוי שלו להיבחר לא גבוהים מאד לפי איך שזה נראה אך אף על פי כן, על פי החישוב שלי כירושלמי, טראמפ יהיה טוב יותר לירושלים. הוא יעזור לבניה בירושלים" אומר פינדרוס

    לשאלתו של טוקר עד כמה מעורבים היהודים החרדים בבחירות והפוליטיקה האמריקאית אמר פינדרוס "ליהודים החרדים בארה"ב יש השפעה מאד גדולה יחסית למספרם בארה"ב. מערכת הבחירות שלהם שונה לגמרי ויש לנו הרבה מה ללמוד מהם".

    לסיום אמר טוקר "אני מקווה שתהיה ראש העיר הבא בירושלים" ופינדרוס השיב בחיוך "אני לא יודע עם מי אתה מסבך אותי בהצהרה הזו אבל טוב לי בתפקידי כעת".

    האזינו:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות